martes, 24 de mayo de 2011

García Albiol no vol "gitanos romanesos a Badalona"

24.05.2011

e-notícies


"Són el 0,3% de la població i són els responsables del 25% de les detencions”


El candidat del PP a l'alcaldia de Badalona, Xavier García Albiol, ha dit a COMRàdio que no vol gitanos romanesos a la ciutat. "A Badalona tenim problemes amb la immigració irregular? Sí. Tenim problemes amb els gitanos romanesos? També. I jo no els vull vivint a Badalona”, ha indicat.


El vencedor de les municipals ha reconegut que no té competències per expulsar ningú del país, però que “puc fer les condicions adequades perquè aquesta gent que fa la vida impossible als veïns acabin marxant”. Preguntat per on aniran aquests immigrants, ha contestat: “jo em presento per Badalona i per tant em preocupo pel que passi a Badalona”.


García Albiol s'ha desmarcat del discurs de Plataforma per Catalunya (PxC) i ha sentenciat que ell no és xenòfob perquè “no assenyalo ningú pel fet de ser estranger o diferent. Jo assenyalo aquells que no es comporten i que han vingut a aprofitar-se. No són tots, però els gitanos romanesos a Badalona són el 0,3% de la població i són els responsables del 25% de les detencions”.

lunes, 23 de mayo de 2011

La CUP denuncia agressions del PSC

23.05.2011
e-notícies

Demanen 'l'immediata expulsió de l'afiliat agressor que respon al nom de Mario'


[Enllaç a la notícia]




miércoles, 18 de mayo de 2011

El PP denuncia intimidaciones a sus militantes y ataques a sus instalaciones

18.05.2011

La voz de Barcelona


Alberto Fernández Díaz pide protección a la policía para que su formación pueda continuar con su campaña “con normalidad y en libertad”


El alcaldable del PP por Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha denunciado que en los últimos días se han producido una serie de intimidaciones contra sus militantes y ataques a algunas de sus instalaciones, situación ante la que se ha confesado “preocupado” y ha reclamado protección a la policía para que su formación pueda continuar con su campaña “con normalidad y en libertad”.
En la sede del partido en Gracia apareció este fin de semana una pintada que rezaba ‘Largaos, hijos de puta’, junto a una diana con el nombre del PP en el centro y el logo de la banda terrorista Terra Lliure. Un puesto de reparto de propaganda electoral en el distrito de San Martín fue atacado con pintura roja, que dos radicales lanzaron desde una moto. Y un individuo “con estética skin” tumbó de una patada otra mesa con publicidad en el Paseo de San Juan tras insultar a los voluntarios allí presentes.
Algunos medios relacionan estos actos vandálicos con las polémicas propuestas de los populares en materia de inmigración y con el llamamiento de sus adversarios para avivar el voto del miedo al PP.

lunes, 16 de mayo de 2011

“Enfermedades que ya no estaban presentes en Barcelona han vuelto a estarlo traídas por inmigrantes”

13.05.2011

La voz de Barcelona


El alcaldable del PP por Barcelona, Alberto Fernández Díaz, supedita cualquier pacto postelectoral con Xavier Trias (CiU) a que no haya recortes sociales ni sanitarios


El candidato del PP a la alcaldía de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha presentado este viernes sus propuestas en materia sanitaria. En este senido ha instado a tomar medidas para “detectar y reducir los factores de riesgo de enfermedades”, y ha señalado que “año tras año los informes de Salud de Barcelona reflejan que enfermedades que ya no estaban presentes en Barcelona han vuelto a estarlo traídas por inmigrantes y, por tanto, todo lo que sea fortalecer la respuesta sanitaria es una inversión en salud”.


Fernández Díaz ha explicado que esa circunstancia “no hace peor o mejor a una persona”. “El problema es que lo que yo propongo para nuestros hijos es normal, sin ninguna otra lectura, pero si lo pides para un inmigrante te cuelgan el sambenito“, ha lamentado.


El candidato popular ha prometido “mantener la actividad de los hospitales” de la ciudad frente a los recortes que está llevando a cabo el Ejecutivo autonómico de CiU, y construir 12 nuevos centros de atención primaria. Además, aunque ha culpabilizado al tripartito del empeoramiento de la atención sanitaria en Barcelona, ha supeditado cualquier pacto postelectoral con Xavier Trias (CiU) a que no haya recortes sociales ni sanitarios.

martes, 10 de mayo de 2011

SI defensa que "a Barcelona no es pot usar el castellà"

10.05.2011

e-notícies

Espot afirma que al ciutat ha esdevigut una "spanish city"


El candidat de Solidaritat, Santiago Espot, en una entrevista a El Mundo, deixa clar que "la sentència del TSJC per l'ús d'ambdues llengües no la acatarà Solidaritat. No acatarem aquesta sentència. La nostra única llengua és el català, a nivell intern i extern".


"Si et dirigeixes a l'alcalde de Nova York ho faràs en anglès. I a Barcelona ha de ser només el català, igual que a l'Ajuntament de la Vila i Cort usen el castellà. A Barcelona no es pot usar el castellà. Qui després de 32 anys d'normalització no entén el català té un problema de cultura general", indica.


"Jo vull que Barcelona es vegi com la capital de Cataluna. Malauradament a l'estranger som una spanish city. Sembla que pugui venir aquí qualsevol, emborratxar-se, deixar-ho tot destrossat i que paguem nosaltres", lamenta.


"Tot el que arribés a la ciutat hauria de saber. I això és fàcil. A l'aeroport s'hauria d'anunciar amb un Welcome to Catalonia. El paisatge urbà hauria de tenir els símbols de catalanitat. Als Estats Units les barres i les estrelles es veuen de manera luxosa i sensacional", assenyala.


"Per exemple, aquí a la plaça Reial podria haver-hi una gran bandera catalana. Tot això es pot fer des d'una política municipal. I els càrrecs elegits a Barcelona haurien de presentar-se com representants de Catalunya i usar sempre el català. Tant si és França, Anglaterra o Madrid", conclou.