martes, 24 de mayo de 2011

García Albiol no vol "gitanos romanesos a Badalona"

24.05.2011

e-notícies


"Són el 0,3% de la població i són els responsables del 25% de les detencions”


El candidat del PP a l'alcaldia de Badalona, Xavier García Albiol, ha dit a COMRàdio que no vol gitanos romanesos a la ciutat. "A Badalona tenim problemes amb la immigració irregular? Sí. Tenim problemes amb els gitanos romanesos? També. I jo no els vull vivint a Badalona”, ha indicat.


El vencedor de les municipals ha reconegut que no té competències per expulsar ningú del país, però que “puc fer les condicions adequades perquè aquesta gent que fa la vida impossible als veïns acabin marxant”. Preguntat per on aniran aquests immigrants, ha contestat: “jo em presento per Badalona i per tant em preocupo pel que passi a Badalona”.


García Albiol s'ha desmarcat del discurs de Plataforma per Catalunya (PxC) i ha sentenciat que ell no és xenòfob perquè “no assenyalo ningú pel fet de ser estranger o diferent. Jo assenyalo aquells que no es comporten i que han vingut a aprofitar-se. No són tots, però els gitanos romanesos a Badalona són el 0,3% de la població i són els responsables del 25% de les detencions”.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Continua la cursa xenòfoba del PP i encapçalada pel seu dirigent a Badalona...