miércoles, 23 de mayo de 2012

Navarro denuncia "amenaces de mort" d'independentistes


23.05.2012
e-notícies

El líder del PSC considera que "sortir d'Espanya és sortir d'Europa"

El primer secretari del PSC, Pere Navarro, en declaracions a 'El món a RAC1', ha denunciat que, després de les seves paraules sobre que una Catalunya independent seria més pobra i petita, "he rebut amenaces de mort al Twitter".

"Tinc respecte absolut pels independentistes, jo no ho sóc: jo aspiro a que Catalunya lideri Espanya, però això no pot passar si contínuament estàs amenaçant que te'n vas. I sortir d'Espanya és sortir d'Europa", ha afegit.

També ha afegit que "el que vol CiU és una voluntat sincera d'arribar a acords, no només aquí sinó també amb Madrid". "Arribar a un acord entre el PSC i CiU és una mica més a prop que en trobades anteriors", ha reconegut.

Pel que fa al pacte fiscal, ha indicat que "nosaltres proposem un consorci entre les agències tributàries catalana i espanyola. Presidida per la part catalana, que tingui vot de qualitat. Això que li estic dient és una revolució."

1 comentario:

Anónimo dijo...

Em sembla gravísima aquesta denuncia. Prou amenaces! Tolerància 0 a la violència política!